Details, Fiction and ماگ فانتزی

Wiki Article

البته ناگفته نماند که ماگ پیرکس درب بامبو و یا درب سرامیکی نیز از سری کارهای جذاب و شیکی است که برای محل کار، میز مطالعه و حتی هدیه دادن میتواند گزینه بسیار جذاب و هوشمندانه ای باشد.

با این حال بدنه آن ها در هنگام ریختن نوشیدنی با دمای بالا داغ میشود و نیاز است که حتما دسته داشته باشند. مدل ماگ استیل دسته تاشو یکی از کاربردیترین مدلهاست چرا که راحتتر داخل کیف جا میشود و حتی در جیب کنار کیف نیز میتوانید آنهارا بگذارید.

ماگ های سرامیکی در طرح ها و مدل های مختلف در بازار وجود دارد . 

تفاوت دیگر فنجان و ماگ در این است که فنجان با سه انگشت در دست گرفته می شود اما ماگ با کل انگشتان در دست گرفته می شود.

ما در ماگیمو بستری برای خرید انواع لوازم خانه و آشپزخانه فانتزی محیا کرده ایم. بستری از محصولاتی با کیفیت بالا و جدید ترین مدل ها و البته با بهترین قیمت ها!

ماگ‌های سفری نوعی فلاسک کوچک هستند که مقدار کم و مشخصی نوشیدنی را در زمان معین‌شده گرم یا سرد نگه می‌دارند. از آن‌جایی که مهم‌ترین هدف از طراحی این نوع ماگ‌ها قابلیت حمل آسان آن‌ها است، معمولا شکل ظاهریشان شبیه لیوان یا فنجان دردار است تا به‌راحتی بتوانید آن‌ها را در کیف، ماشین یا با دست حمل کنید.

توی فروشگاه کادینر انواع مدل های ماگ و حتی امکان طرح چاپ دلخواه وجود داره و شما می‌تونین هر طرحی که دوست دارین رو، روی ماگ و استیکر پیاده کنین.

تمام سفارشات شما قبل از ارسال از نظر ظاهری بررسی شده تا هیچگونه مشکل ظاهری نداشته باشد و مطابق کالای درخواستی و سفارش شما باشد.

این ماگها نوعی از ماگ سرامیکی هستند که سطح داخلی آن ها حساس به دما بوده که در دمای عادی طرحی ندارند اما با بالا رفتن دما از طریق ریختن مایع داغ کم کم طرح چاپ شده‌ روی لیوان پدیدار می‌شود.

ماگ در دار +قاشق استیل تدی - ۴طرح در دو رنگ / خرس قلبی رنگ بدنه قهوه ایی

عموما این ماگ‌ها از جنسی ساخته می‌شوند که در برابر ضربه مقاومت داشته باشد و همچنین بتواند دمای درون خود را حفظ کند.

این ماگ ها در برخی از مواقع قاشق های چوبی، فلزی یا سرامیکی دارند که هم زدن مایعات را بسیار راحت می کنند.

قیمت ماگ فانتزی وابسته به مواد و کیفیت لعاب ساخته شده میباشد. اکثر طرح های ماگ فانتزی ما وارداتی هستند و تعداد کمی از آنها ماگ های فانتزی تولید ایران یا ماگ فانتزی دست ساز هستند. اگر تنوع قیمت برای شما سوال شده اولین دلیل این تنوع ??????? ????? کیفیت ساخت بالا و واردات و دومین دلیل مشکلات و هزینه های حمل واردات هست که خوشبختانه ما در هوم دید یا خودمان وارد میکنیم یا مستقیم از وارد کننده خریداری میکنیم تا بهترین قیمت را به شما ارائه دهیم.

به طور کلی این محصولات طراحی و تولید شده‌اند تا از تغییر دمای مایعات جلوگیری کنند، اما همه این محصولات به یک اندازه در ماندگاری دمای مایعات موفق نیستند، برخی از برند های معروف مانند برند استنلی، می‌توانند در برخی موارد حتی تا سه روز از تغییر دمای مایع درون آن جلوگیری کنند، اما باز هم شما باید با توجه به بودجه‌ای که در دست دارید، زمینه استفاده و نیاز خودتان، به سراغ خرید محصولات متنوع بروید.

Report this wiki page